MUUTAKIN KUIN TUKISUKKIA

Kun mulle aiemmin keväällä ilmestyi sähköposti Tukisukat-shopista», ensimmäinen reaktio nimen näkemisen jälkeen oli kieltämättä juu ei ja pieni huvittuminen siitä, että nyt mulle tarjottaisiin tukisukkia, vaikka mulla ei koskaan ole ollut pienintäkään tarvetta sellaisille. Avasin sähköpostin, luin tämän loppuun ja yllätyin klikatessani verkkokauppaan: tarjolla olisi muutakin kuin tukisukkia.

Tukisukat-shopissa» myydään tukisukkien lisäksi myös muita tuotteita terveys- ja hygieniatuotteista alusvaatteisiin. Imetysfanaatikkona oon siitä ehkä outo, että noin 2,5 vuoden imetystaipaleen aikana mä oon käyttänyt imetysliivejä vain muutaman hassun kuukauden ajan ja siitäkin ajasta puolet liivit olivat jo väljät, kun maidonnousu oli tasaantunut. Multa on siis aina puuttuneet täydellisen imetyksen työkalut, mukavat imetysliivit. Tukisukat-shoppia» selatessa törmäsin alusvaate-kategoriaan» ja sain mahdollisuuden testata valikoiman liivejä.


Päädyin kokeilemaan sekä vähän urheilutopin tyylisiä imetysliivejä» sekä moderneja imetysliivejä», jotka ovat kummatkin elastasia ja saumattomia vailla hakasia. Istuvuus ei tällä hetkellä ole paras mahdollinen, mutta valitsin koon ajatellen synnytyksen jälkeistä aikaa, joten koko vastasi juuri sitä mitä ajattelinkin ja jo nyt mukavat liivit saavat varmasti lisää mukavuutta, kunhan seuraavan parin kuukauden sisään pääsen edes osittain eroon tästä +15 kiloisesta ruhostani. Molempien liivien joustava materiaali mahdollistaa sen, että maidonnousun aikaan ja sen tasaantuessa samat liivit tulevat elämään rintojen koon vaihtelun mukana. 

Mä en oo moneen vuoteen ollut rintaliivien ystävä ja käytän niitä vain pakon edessä. Ei ole kauaa, kun oltiin kylässä, jossa kaveri käski laittaa suklaapatukat taskuun ja olemattomien taskujen sijaan liiveihin, jolloin totesin, ettei oo kyllä niitäkään. Imetyksen jälkeisissä, olemattomissa tisseissä on se etu, että bandeau on helppo kelpuuttaa ärsyttävien liivien sijaan, mutta mä uskon, että Tukisukat-shopin» liiveistä etenkin modernit imetysliivit jää ihan yleiseen käyttöön vielä imetyksen jälkeenkin.

*Postaus on toteutettu yhteistyössä Tukisukat-shopin» kanssa ja siinä esiintyvät tuotteet on saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkailusta rahallisesti.

2 kommenttia

  1. Näyttävät mukavilta ja uskomattoman kaunis vatsa! Vau!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kauniilta se ei tunnu. :D

      Poista