ISÄNPÄIVÄKORTTI KÄDEN- JA JALANJÄLJISTÄ

Vihdoin mä tein sen! En mitään kummallista, mutta just eikä melkein täydellisen kortin. Siis sellaisen käden-/jalanjälkikortin, josta juuri aiemmin tällä viikolla höpöttelin. Mä en edes tiedä mikä siitä tekee täydellisen. Ehkä se, että ensimmäistä kertaa esikoinen auttoi kortissa enemmänkin, mm. paperin repimisessä ja liimailussa (ja se näkyy)? Ehkä se, että se on ensimmäinen esikoisen tekemä isänpäiväkortti? Ehkä se, että se on ensimmäinen tällainen, josta löytyy molemmat pojat? En tiedä.


Tunnistitteko? No nehän on tietty Monsterit OY:n Masi ja Tare»! Mä oon pienestä asti rakastanut niitä kahta ja se on yksi mun lempipeleistä Pleikkarilla. Jos minä tai mies tehdään jotain yhdellä kädellä niin aika usein tokaistaan Masin suusta kuultu lause pelissä: "Aika hyvin hei yhellä silmällä!". Kortin alkuperäinen idea meni pilalle heti siinä vaiheessa, kun tajusin, etten mitenkään saa muutaman viikon ikäistä kaveria pitämään kättänsä auki, jotta saadaan Masista pieni ja Taresta iso. Ehkei sillä lopulta ollut niin väliä, koska mä en voi lopettaa hymyilemistä tota kuvaa katsoessa. Sanoinko jo, että siitä tuli täydellinen?

10 kommenttia

  1. Apua!!! Ehkä maailman hienoin kortti!!! En oo koskaan kyllä sulosempaa nähnyt. Pitää tehdä ens vuonna tämmöset oman perheen iseille. Ehdottomasti täydellinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiiii, mikä kommentti ja kiva kuulla, kiitos! Vaikka me ollaan tällä tyylillä tehty jonkun verrankin niin tää on kyllä omakin suosikki. :)

      Poista
  2. Aivan ihana idea isänpäiväkorttiin! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tää on vieläkin niin söpö, et melkein voisin itkeä. :D

      Poista
  3. Eikä miten ihana! :3

    VastaaPoista
  4. Aivan super ihana! ♥ Miks en oo itse keksiny tota???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ens vuonna sit isänpäivänä tai vaikka synttäreiks. :)

      Poista
  5. Tosi ihana kortti ! :)

    VastaaPoista