VIIKONLOPUN TORTILLAHAMPURILAINEN

Mä oon tässä hiljalleen hiljentynyt monessa somekanavassa ja esimerkiksi Facebookissa mä en ole enää pariin kuukauteen selaillut feediäni. Ennen hiljentymistä vastaan tuli aika usein videoita, jotka lähtivät pyörimään automaattisesti. Usein skippasin nää videot, mutta sitten on muutamat, joita jäin vain tuijottamaan ja niistä videoista mun kaverit ei ylläty, jos ottaa huomioon, että yhdenkin kanssa 50% keskustelusta liittyy lapsiin ja se toinen 50% on El Macon kuvia puolin ja toisin. Yhden videon katsominen kannatti ja se on viime viikonlopun tortillahampurilainen - El Macon sijaan itse tehty Big Mac.

Tortillahampurilaiseen tarvitset:

400 grammaa jauhelihaa
Kahdeksan juustoa, meillä cheddar-sulatejuustoa
Juustoraastetta
Salaatti
Sipulia
Majoneesia
Neljä tortillaa

Meidän tortillahampurilainen koottiin seuraavasti:

Tortilla
Juustoraastetta
Tortilla (jotta pohjasta tulisi vahvempi)
200 gramman pihvi
Neljä juustoa
Salaattia
Sipulia
Majoneesia
Tortilla
Toinen 200 gramman pihvi
Neljä juustoa
Salaattia
Sipulia
Majoneesia
Tortilla

Paistettiin pihvit uunissa, jotta ne eivät kääntäessä hajoaisi ja lopuksi lyötiin koko paketti vielä uuniin, kunnes pohjan juusto oli sulanut. Kokonaisena tämä ei näyttänyt niin kummoiselta, mutta kun tortillahampurilainen vedettiin neljään osaan niin noh... Ensi viikonloppua taas odotellessa.

2 kommenttia

  1. Törmäsin samaan videoon mutta olin ihan unohtanut tän!!! Nyt tiiän mitä mässään ens viikonloppuna!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha, hyvä ku tuli laitettuu tänne. :D

      Poista