TYÖHANSKOJA TARVITSEVAN APUKÄDET

Mä tyhjentelen tällä hetkellä luonnoksista vanhoja postauksia ja lisäilen niitä, joita voisin kuvitella vielä joskus julkaisevani ja vastaan tuli pikaisena postauksena tämä. En tykkää antaa mitään ylimääräistä roinaa lahjaksi, joten olin jo ajatellut, ettei mun isä saa tänä vuonna isänpäivälahjaa lainkaan. Pyörittelin mielessä kaikkea käyttötavaraa ja mulle tuli mieleen työhanskat, joita tiedän mun isän käyttävän usein pihatöissä. Passitin oman miehen hanskaostoksille ja itse asiassa samalla reissulla tää haki mulle tekstiiliväriä, joilla me painettiin kolmiin hanskoihin papalle apukädet. Esikoisen kanssa kirjoitettiin pakettiin lappu "Tässä kolmet apukädet sulle, oothan sentään PARAS PAP(P)A mulle". En tiedä oliko nää saajalle oikeesti hitti, mutta käyttöön ainakin pääsi ja tällaiselle krääsänvihaajalle oli yhtä mieltä hivelevää kuin meidän tekemät tiskirätit äitienpäivänä».

1 kommentti

  1. Onpa hauska idea ja samalla hyödyllinen lahja! Työkäsineet on joka kodissa hyvä olla ja nämä olisi vielä tunnearvon kera. Ja vielä mukavaa tekemistä lapsille samalla.

    VastaaPoista